Sedan sist.

Ja det var ju ett tag sen jag bloggade nu så kan berätta lite snabbt vad som hänt sedan sist. Var ju hemma själv i en vecka, vilket var helt galet skönt. Sen var det lov och jag tog det mest lungt, stack till Lund en dag med Elise och gick runt lite på stan, käkade på grafiti cafe och såg sedan Hunger games på bio. Riktigt bra film så nu blir det att fixa böckerna. Sen en dag stack jag och Beah ner till ringsjön och grillade med några kompisar, vilket var både mysigt och kallt ;)

Och denna veckan började skolan igen, i Onsdes gjorde vi sushi på tävlingsmatlagningen, vilket var riktigt tråkigt. trodde det skulle bli roligare faktiskt... Sen har vi börjat på serveringen denna veckan, vilket ska bli kul. Hoppas bara allt kommer gå bra och att jag inte kommer tappa något ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0